כיצד מתבצעת הרכישה באתר?
איך אדע האם המידה מתאימה לבת שלי?
מה קורה אם הבגד/המוצר שהזמנתי כבר לא במלאי?
האם הקנייה באתר בטוחה?
למרות שהאתר מאובטח, אני עדיין חוששת… האם אוכל לבצע הזמנה טלפונית?
כיצד אדע שההזמנה שלי נקלטה במערכת?
איך ניתן לשלם?
מהי מדיניות התשלומים באתר?
האם אוכל להחליף בגד שבכל זאת לא מתאים לילדה שלי?

 

כיצד מתבצעת הרכישה באתר?

הרכישה באתר תוכננה בצורה קלה ונוחה, כדי לאפשר קניה כיפית וחווייתית.את מוזמנת לבחור את המוצרים שברצונך לקנות באתר. לאחר כל בחירה של מוצר ושל המידה הרצויה, יש להוסיף אותו לסל הקנייה באמצעות הקלקה על “הוספה לסל”. לאחר שתסיימי להוסיף לסל הקנייה את כל המוצרים שבחרת, הקליקי על “פריטים בסל“.

כשתגיעי בפעם הראשונה לסל הקניות תתבקשי להירשם לאתר. ההרשמה היא כמובן ללא עלות וללא התחייבות. כל שעלייך לעשות הוא למלא את פרטייך בצורה המדויקת ביותר, לבחור סיסמא ולהמשיך לקופה. (יש להקפיד במיוחד על דיוק בפרטי הכתובת: שם המקבלת, רחוב, מספר בית, מספר דירה ומיקוד וזאת על מנת למנוע מצב שבו החבילה מתעכבת).

את ההרשמה לאתר מבצעים פעם אחת בלבד, לאחר מכן הפרטים נשמרים במערכת (חוץ מפרטי כרטיס אשראי שנמחקים מהאתר מיד בתום הקנייה ולכן אותם תצטרכי להזין בכל קנייה מחדש).

בכל פעם שתיכנסי לאתר לאחר ההרשמה, תוכלי לעקוב אחר ההזמנות שלך, לצפות בהיסטוריית ההזמנות שלך ואף ליהנות ממבצעים, פינוקים והנחות לחברים רשומים בלבד.

לאחר שנרשמת לאתר, תוכלי לעבור לקופה. בקופה תוכלי לעבור שוב על המוצרים שבחרת ולבחור את צורת המשלוח. לאחר מכן, יש להקליק על “המשך לתשלום”. במידה ויש בידך קוד קופון, זה המקום להזין אותו.

בחרי האם לשלם באשראי או דרך חשבון Paypal ומלאי את פרטי האשראי.

עם סיום מילוי כל הפרטים, יש להקליק על “שליחת הזמנה” ו…. זהו.

כל שנותר הוא להמתין לחבילה. פשוט, לא?…

 

 

איך אדע האם המידה מתאימה לבת שלי?

בכל דף מוצר וכן בתחתית האתר מופיע מדריך מידות מפורט.במידה ואת עדיין לא בטוחה שהבגד יתאים בדיוק- פני לשירות הלקוחות בטלפון

052-8508838, או במייל office@tamaris.co.il , או צייני בהזמנה שאת מעוניינת שנחזור אלייך על מנת לוודא את המידה. ההזמנה לא תתבצע עד אשר נוודא את המידה המתאימה לשביעות רצונך.

חשוב: על מנת להזמין את המידה הכי נכונה, יש לקחת בחשבון את מבנה הגוף וגובהה של הילדה.

ניקח לדוגמא ילדה בת 4: אם היא קטנטנה ונמוכה לגילה- ניתן להזמין עבורה את מידה 3-4. אם היא ממוצעת (לא גבוהה ובעלת מבנה גוף ממוצע) עדיף להזמין את מידה 4-5. אם הילדה גבוהה ומעט מעל הממוצע מבחינת מבנה הגוף- כדאי להזמין בשבילה את מידה 5-6.

בכל מקרה של התלבטות, ניתן להתקשר ולהתייעץ בטלפון 052-8508838.

 

 

מה קורה אם הבגד/המוצר שהזמנתי כבר לא במלאי?

מדי יום, ולעיתים כמה פעמים ביום, אנו מעדכנים את המלאי בדפי המוצרים באתר.

למרות זאת יכול להיווצר מצב שהתבצעה הזמנה לפריט שאזל מהמלאי. במקרה כזה ניצור אתך קשר ותוכלי להחליט אם לרכוש פריט אחר, או לבטל את ההזמנה.

 

 

האם הקנייה באתר בטוחה?

זה לא כיף אם את חוששת בעת קנייה אינטרנטית! ולכן אנו מייחסים חשיבות עליונה לאבטחת המידע של לקוחותינו באתר. על תהליך הסליקה המאובטח באתר אחראית חברת טרנזילה, חברת חברת סליקה באינטרנט המובילה בישראל. מערכת הסליקה מאובטחת ברמה הגבוהה ביותר לפי תקן PCI Level 1.

חשוב לחזור ולהדגיש שכל פרטי האשראי נמחקים מיד בתום ביצוע ההזמנה ואינם נשמרים במערכת האתר.

 

 

למרות שהאתר מאובטח, אני עדיין חוששת… האם אוכל לבצע הזמנה טלפונית?

על אף שאין לך ממה לחשוש, יש לך אפשרות לבצע הזמנה טלפונית. בבחירת אמצעי התשלום, בחרי “מסירת פרטי כרטיס אשראי בטלפון” ואנו ניצור איתך קשר לאחר שההזמנה תתבצע על ידך. תוכלי גם פשוט להתקשר לשירות הלקוחות בטלפון 052-8508838 ונבצע את ההזמנה ביחד אתך בטלפון.

 

 

כיצד אדע שההזמנה שלי נקלטה במערכת?

ברגע שההזמנה נקלטה במערכת, יישלח מייל המאשר את ההזמנה לכתובת המייל אותו הזנת באתר. היה ולא התקבל מייל מאתנו תוך 24 שעות (להוציא שבתות וחגים) ייתכן כי הייתה תקלה או שפרטי האשראי והנתונים שהוזנו היו שגויים.

במצב כזה מומלץ לפנות לשירות הלקוחות שלנו בדף צור קשר, בטלפון 052-8508838 או במייל office@tamaris.co.il ונשמח לעמוד לרשותך.

 

 

איך ניתן לשלם?

ניתן לשלם בכרטיסי אשראי ישראלים. בטופס מסירת פרטי כרטיס האשראי בחרו את סוג הכרטיס שברשותכם.

כמו כן ניתן לשלם דרך PayPal בצורה בטוחה ונוחה.

 

 

מהי מדיניות התשלומים באתר?

ניתן לשלם באתר בתשלומים ללא ריבית ע”פ האפשרויות הבאות:
עד 2 תשלומים ברכישה של 250 ₪ ומעלה.
עד 3 תשלומים ברכישה של 450 ₪ ומעלה.
עד 4 תשלומים ברכישה של 700 ₪ ומעלה.

 

 

האם אוכל להחליף בגד שבכל זאת לא מתאים לילדה שלי?

בהחלט! מדיניות ההחלפות וההחזרות שלנו גמישה. מומלץ לקרוא על כך ב”משלוחים והחזרות“.

 

אנחנו כאן לשירותך. נשמח לסייע בכל דרך אפשרית בדף צור קשר, בטלפון 052-8508838 או במייל office@tamaris.co.il .

 

הדברים נכתבו בלשון נקבה, אך מופנים כמובן לשני המינים.