שביעות רצונך חשובה לנו מאוד ולכן אנו מקפידים בתמריס שכל תהליך ההזמנה, השילוח וההחזרה (במידה ויהיה כזה), יתבצע בצורה פשוטה, נוחה וקלה.

כאן תוכלי לקרוא הכול אודות מדיניות המשלוחים וההחזרות שלנו ותוכלי להבין בקלות מה עלייך לעשות במקרה שהחלטת להחזיר, או להחליף בגד שרכשת. הדברים כתובים בלשון נקבה, אך מופנים כמובן לשני המינים.

 

עלויות משלוחים:

משלוח דרך בוקסיט- 15 ₪ (המשלוח יתבצע לנק’ החלוקה הקרובה ביותר לכתובת שנמסרה ע”י הלקוח. ניתן לבקש נק’ חלוקה אחרת בהערות בעמוד הקופה).

משלוח בדואר רשום- חינם בקנייה מעל 150 ₪.

משלוח בדואר רשום (חבילה עד 2 ק”ג) לכתובת המבוקשת- 15 ₪ (מעקב דואר רשום).

שליח עד הבית- 45 ש”ח (בכפוף לפריסת מערך דואר השליחים של דואר ישראל. במידה ויישובך נמצא מחוץ לפריסה זו, מומלץ ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו למציאת פתרון מתאים). 

איסוף עצמי מראשון לציון או מתל אביב- ללא עלות. בתיאום מראש בטלפון 052-8508838

הפריטים ייצאו למשלוח תוך 3 ימי עסקים מרגע קבלת האישור על התשלום.
המשלוח יגיע אלייך עד 14 ימי עסקים (ולרוב עד 3-4 ימי עסקים).

במידה ותרצי להזמין מספר משלוחים ליעדים שונים, יש לבצע כל הזמנה בנפרד ולהזין את הכתובת הרצויה לאותו המשלוח. לצערנו, אין באפשרותנו לפצל הזמנה אחת למספר יעדים.

במידה והחבילה לא הגיעה- לצערנו לעתים רחוקות גם דברים כאלו קורים, אבל אל דאגה! אנחנו נפנה לדואר ישראל או לבוקסיט על מנת לבדוק את הנושא ולפתור אותו על הצד הטוב ביותר. כל שעלייך לעשות במקרה כזה הוא לפנות אלינו במייל office@tamaris.co.il בטלפון 052-8508838 או דרך דף צור קשר.

בכל מקרה אנו נמצאים לשירותך לכל שאלה או בירור.

 

החלפה:

אם לאחר קבלת הבגד החלטת שהמידה לא טובה, שהבגד לא מחמיא או שהוא לא לטעמה של הילדה, ניתן להחליף את הבגד במוצר אחר. כל שעלייך לעשות הוא לשלוח אלינו את המוצר בחזרה, מבלי שייעשה בו שימוש (חוץ ממדידה כמובן), כאשר הוא באריזתו המקורית, עם התווית עליו וללא כל פגם. את המוצר יש לשלוח למשרדינו בכתובת ברנשטיין 29 ראשל”צ, תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר. יש ליצור אתנו קשר לפני שליחת המוצר בחזרה- בטלפון לשרות הלקוחות 052-8508838 או במייל office@tamaris.co.il .

ברגע שהבגד יתקבל במשרדנו, תקבלי מאתנו הודעה במייל. תוכלי לבחור לך בגד אחר באתר ואנו נשלח לך את ההזמנה החדשה על חשבוננו. במידה וישנו פער בין מחיר המוצר המוחזר למוצר החדש, תקבלי זיכוי לכרטיס האשראי/ חשבון ה- Paypal, או שתחויבי בסכום הפער בהתאם.

גרביונים– בהתאם להוראות משרד הבריאות, לא ניתן להחליף או להחזיר מוצר גרביונים אשר נפתח/נמדד/יצא מאריזתו. 

כפי שכתוב על האריזה- את הגרביונים מומלץ לכבס ביד והפוך על מנת לשמור על איכות ההדפס לאורך זמן. לא יבוצעו החלפות או החזרות עקב כביסה שלא לפי המלצות אלו. 

 

ביטול עסקה:

ביטול עסקה יכול להתבצע על פי חוק במידה ולא עברו 14 ימי עסקים מיום קבלת המוצר.

זיכוי כספי יכול להתקבל אך ורק לכרטיס האשראי בו שילמת ובאותם תנאים בה בוצעה עסקת הרכישה ולכן, אם שילמת בתשלומים- גם הביטול יהיה בתשלומים.

את הזיכוי הכספי תוכלי לראות בפרוט החשבון החודשי של כרטיס האשראי שלך תוך חודש.

כל שעלייך לעשות הוא לשלוח אלינו את המוצר בחזרה, מבלי שייעשה בו שימוש (חוץ ממדידה כמובן), כאשר הוא באריזתו המקורית, עם התווית עליו וללא כל פגם. את המוצר יש לשלוח בדואר רשום למשרדינו בכתובת ברנשטיין 29 ראשל”צ, תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר. יש ליצור אתנו קשר לפני שליחת המוצר בחזרה- בטלפון לשרות הלקוחות 052-8508838, במייל office@tamaris.co.il או בדף צרו קשר.

ברגע שנקבל את החבילה, ניידע אותך במייל על הגעת החבילה וסטטוס הטיפול.

בהתאם לחוק לא ניתן יהיה להחזיר או להחליף גרביים, גרביונים ובגדים תחתונים אשר נפתחו/נמדדו/יצאו מאריזתם.

לכל שאלה או בירור אחר ניתן לפנות אלינו בדף צרו קשר, במייל office@tamaris.co.il או בטלפון 052-8508838.